Site icon El Triangle

Quant cobra Juan Carlos Girauta pels seus articles a ‘El Debate’?

Article de Juan Carlos Girauta a El Debate sobre els seus ingressos.

Juan Carlos Girauta discuteix els seus ingressos com a columnista.

7.000 euros al mes. La xifra ha corregut aquests dies per X arran de les discussions que l’eurodiputat de Vox manté sovint amb altres usuaris d’aquesta xarxa social. Juan Carlos Girauta ha sortit guanyant en el trasllat de les columnes que feia al diari conservador ABC al digital d’extrema dreta El Debate. A l’ABC li pagaven 6.000 euros al mes pels seus articles d’opinió. Tant en un lloc com a l’altre es constata que columnistes de dreta o extrema dreta com ell estan molt ben pagats. Pocs opinadors fan tanta caixa amb les seves col·laboracions.

Aquestes dades consten en la declaració d’interessos privats que han de fer tots els membres del Parlament europeu. Els 7.000 euros al mes els cobra d’El Debate des de que el van fitxar el juliol del 2024. En aquesta declaració hi consta també que cada mes la Fundación Hispanojudía li paga 2.000 euros per les seves tasques d’assessorament mentre que l’associació Acción y Comunicación sobre Oriente Medio, ben relacionada amb el govern d’Israel, n’hi paga 1.000 més.

Altres ingressos que declara l’eurodiputat català són els 3.000 euros que li van pagar pel llibre Sentimentales, Ofendidos, Mediocres y Agresivos i els 6.000 que va rebre per escriure juntament amb altres autors el guió del documental Lo que nos ocultaron, on es denunciava el passat “criminal” del PSOE.

Tot això, a part del seu sou anual com a eurodiputat: 131.129,30 euros, uns 25.000 més que el que cobra anualment el “criminal” president socialista del govern espanyol, Pedro Sánchez.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines