Perquè un dels periodistes històrics de la redacció de TV3 ha dit que un col·laborador del programa ‘Onze’ a Esport3 no hauria de participar a les seves tertúlies. El redactor històric és Joan Ramon Vallvé i el tertulià que l’ha molestat, Carles Fité. Fité va fer una intervenció al programa esportiu de TV3 dient que Manolo González és molt bo com entrenador de l’Espanyol però molt dolent fent rodes de premsa. “Si tu vols tenir un monologuista que se’n vagi al Club de la Comèdia”, va dir en directe referint-se a González.
A la xarxa X, Albert RCDE va difondre la intervenció de Fité i va comentar que “és molt perillós fer aparèixer a la televisió pública periodistes ultres com Carles Fité (…) Com a perico demanaria que reconsideressin la seva presència. El seu lloc és un fangar com el Chiringuito…”. Vallvé li va donar la raó en un altre missatge a X: “Gràcies Albert per saber distingir entre els professionals de TV3 i algú que apareix a TV3. Haurien d’haver-li explicat que aquesta actitud no té cabuda als mitjans públics. Ho hem de tenir tots clar”.
Aquest “ho hem de tenir tots clar” anava directament adreçat a un company de tota la vida de Vallvé a la secció d’Esports de la televisió autonòmica, Xavier Valls, presentador d’Onze.

