Site icon El Triangle

Els sindicats es tanquen a Educació per reclamar un complement únic de 473 euros per a tot el personal laboral

Membres dels sindicats CCOO, UGT i altres a l'educació en una tancada.

Els sindicats reclamen un complement únic de 473 euros per al personal laboral.

Els sindicats CCOO, UGT, USTEC-STEs (IAC), JUNTS-SDRC i CGT del Comitè Intercentres s’han tancat al Departament d’Educació per exigir un complement únic de 473 euros per a tot el personal laboral.

Reclamen que l’impacte econòmic d’aquesta mesura estigui inclòs en els pressupostos del 2026, que el cobrament sigui efectiu durant el primer trimestre del 2026 i que sigui compatible amb l’equiparació salarial de tècnics especialistes en educació infantil (TEEI).

Es tracta d’un complement ja aconseguit per a les educadores de les llars d’infants i que ara els sindicats volen ampliar a tot el personal laboral, entre els quals hi ha integradores socials, educadors d’educació especial, netejadores o cuineres.

Els sindicats justifiquen la tancada al Departament per forçar una «negociació efectiva» per a les millores laborals i tenir «jornades dignes». Segons els càlculs dels sindicats, les reivindicacions que demanen afecten uns 4.000 professionals arreu de Catalunya.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines