Site icon El Triangle

L’Hospitalet programa una oferta cultural d’estiu amb 90 activitats

El cartell de Summer 2025 - Foto: Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat

El cicle d’activitats estivals Summer torna enguany del 26 de juny al 25 de juliol a l’Hospitalet de Llobregat amb 90 propostes dirigides a tots els públics.

Les arts escèniques, el circ, la música en directe i la ciència al carrer, formen part del ventall de disciplines que ompliran els espais públics dels sis districtes de la ciutat.

El Districte I (el Centre, Sant Josep i Sanfeliu) acollirà una observació astronòmica, un taller de creació musical amb objectes quotidians, l’espectacle musical El sastre del temps, la trobada de danses de la polinèsia, i espectacles de clown i circ com Back 2 clàssics, fusió del circ tradicional amb cultures urbanes.

El Districte II (Collblanc-la Torrassa), amb el parc de la Marquesa com a principal escenari, comptarà amb el format de monòlegs de divulgació científica Stand-Up Science, la fusió de folk i pop a càrrec de Trèvol i el hard-rock d’Erym Factory & Bunker, a més de jazz, pop, música mediterrània i música d’arrel.

Per la seva part, el Districte III (Santa Eulàlia i Granvia Sud) oferirà activitats familiars i el format taller, entre les quals destaquen la creació en viu d’un mural pictòric, la Mural Colours Experience, i el taller Contes al vent. Una any més, Cabaret Violeta retrà homenatge a les dones que van treballar a Can Trinxet.

Circ i clown són les propostes de referència als Districtes IV i V (la Florida-les Planes i Pubilla Cases i Can Serra), on també destaca el taller sobre cultura urbana AC Urban Skill, que inclou les bases del hip-hop, una competició de freestyle i la creació de grafits.

Finalment, l’aposta per la música al Districte VI (Bellvitge-Gornal) es concretarà en les actuacions en directe al parc de Bellvitge i al terrat de la biblioteca, on sonaran rumba catalana, rock nacional, flamenc amb influència de jazz i una atmosfera tribal i cèltica.

A banda, però també en el marc de Summer, torna el festival Per Amor a L’Hart, amb arts de carrer, dansa contemporània, circ i música en viu de la mà de l’entitat cultural local Bipol·art.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines