La comissió d’investigació de l’operació Catalunya cita Trias i Junqueras per a dilluns

L'exalcalde de Barcelona va apuntar que també es querellarà com Artur Mas contra els responsables

Bluesky
Xavier Trias

La comissió d’investigació sobre l’operació Catalunya del Congrés dels Diputats ha citat per a la sessió del proper dilluns l’exalcalde de Barcelona Xavier Trias i al president d’ERC, Oriol Junqueras.

Trias està citat a les 11 del matí, mentre que el líder d’ERC ha d’anar-hi ales 3 de la tarda. L’exalcalde de Barcelona ja va apuntar, a principis d’aquest mes de maig, que es querellarà contra els responsables de l’operació.

Fa uns dies hi va comparèixer l’expresident de la Generalitat Artur Mas, que va anunciar una querella contra l’exministre de l’Interior Jorge Fernández Díaz i l’exsecretària general del PP María Dolores de Cospedal, entre d’altres.

Per la comissió d’investigació ja han passat la mateixa de Cospedal; l’expresident del Govern espanyol Mariano Rajoy; l’exvicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría; i l’exlíder del Partit Popular a Catalunya Alícia Sánchez Camacho, entre d’altres. Tots ells han negat l’existència de l’operació Catalunya, així com de l’existència d’una policia patriòtica.

(Visited 38 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari