Site icon El Triangle

Unes vint entitats denuncien davant l’ONU vulneracions dels drets humans a Espanya

Palau de Nacions, seu de l'ONU a Suïssa

Una vintena d’organitzacions denuncien davant l’ONU vulneracions de drets humans per part de l’Estat espanyol en el marc de l’examen periòdic universal al qual se sotmetrà Espanya a finals d’abril.

A través de diferents informes, les entitats traslladen a l’organisme vulneracions en l’àmbit de drets civils, polítics, culturals i socioeconòmics.

Per exemple, reclamen a la resta de països que actuïn com a “aliats” perquè en el marc de l’examen periòdic a Espanya recomanin un marc normatiu per protegir el dret a l’habitatge, garantir l’aplicació de la llei d’amnistia, protegir el model d’immersió lingüística, supervisar les actuacions de cossos de seguretat i el sistema judicial i aturar la “persecució d’activistes”, entre d’altres.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines