Site icon El Triangle

La Moncloa veu “complicat” aprovar dimarts el nou decret

La portaveu de Junts al Congrés, Míriam Nogueras, el líder del PSOE, Pedro Sánchez, i el secretari d'Organització del PSOE, Santos Cerdán, a la reunió per a la investidura (ACN)

La Moncloa treballa en el nou decret per recuperar l’augment de les pensions, les bonificacions al transport i les ajudes a la dana que van decaure la setmana passada juntament amb la resta de mesures del que anomena “escut social”, però a hores d’ara veu “complicat” poder-lo aprovar al Consell de Ministres d’aquest dimarts.

Fonts de l’executiu admeten que l’aprovació del decret depèn de l’existència de “garanties” per part de Junts, formació indispensable per a la futura convalidació del text en el cas que el PP torni a optar pel ‘no’.

D’aquestes converses en depenen també l’abast del decret i el nombre de mesures que ha d’incloure.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines