Broncano a La1. L’emissió de l’entrevista que Ariadna Oltra va anar a fer a Carles Puigdemont a Brussel·les el passat dimarts 17 de desembre va tenir 219.000 espectadors i un 12% de quota d’audiència a TV3. La Revuelta de David Broncano en va tenir més a La 1: 221.000 espectadors i 12,3% de share.
El que pugui dir Puigdemont ha deixat d’interessar als catalans amb el pas dels anys. Es constata veient l’audiència que han tingut les entrevistes que li han fet a TV3 des de que va arribar a la Presidència de la Generalitat. El setembre del 2017, un mes abans de proclamar la independència i fugir a Brussel·les, va ser entrevistat per TV3 al Palau de la Generalitat el van veure 615.000 espectadors, la qual cosa va representar un 21,9% de la quota d’audiència. Quan l’aleshores director de TV3, Vicent Sanchis, el va anar a veure i entrevistar a Bèlgica, el juliol del 2020, l’audiència es va enlairar fins els 991.000 espectadors i un 30,5% de share.
Quatre anys i mig més tard el que pogués dir Puigdemont va interessar a 772.000 catalans menys. El desinterès de l’audiència catalana per l’entrevista d’Oltra va quedar palesa amb el nombre d’espectadors que van marxar de TV3 quan va acabar el TN vespre minuts abans que parlés el president de Junts. 324.000 catalans van veure el final de l’informatiu. Només 212.000 es van quedar a TV3 per veure i escoltar Puigdemont.