Site icon El Triangle

L’advocada de Peral nega que aquesta ordenés una agressió a una funcionària de Mas d’Enric

L'advocada Núria González, que representa Rosa Peral, a la sortida del Palau de Justícia de Tarragona (ACN)

L’advocada Núria González, defensa de Rosa Peral, ha negat que la seva clienta ordenés una agressió a una funcionària a la presó de Mas d’Enric, on compleix condemna pel cas del crim de la Guàrdia Urbana, i tampoc que hi tingui res a veure. “És absolutament fals”, ha assegurat González en declaracions a Catalunya Ràdio. L’advocada de Peral ha negat també que existeixin informes de funcionaris on consti aquesta acusació i ha assegurat que a ells mai ningú els ha dit res ni els ha arribat cap requeriment.

González ha relacionat aquestes informacions amb el fet que han presentat diverses queixes pel tracte que rep Peral a la presó per part de tres funcionàries i que va portar a una reunió entre el pare de la condemnada i la direcció del centre penitenciari fa uns dies. “Algú s’ha posat molt nerviós i s’ha inventat aquesta història”, ha apuntat l’advocada, que ha explicat que les queixes de Peral pel tracte rebut es remunten a fa mesos i que s’hi han sumat les d’altres recluses. Les queixes es van posar tant davant dels òrgans de presons com al Síndic de Greuges, i González ha assegurat que s’està investigant el cas.

La defensa de Peral ha detallat que les queixes són perquè se li fan registres a la cel·la amb més freqüència del normal, perquè asseguren que li treuen coses que compra dins la presó o que li dificulten les trobades personals. D’altra banda, l’advocada ha plantejat que si algú diu que té proves d’aquest suposat pla per agredir la funcionària el que hauria de fer és presentar-les davant la justícia. “Què fa a la premsa i no al jutjat?”, s’ha preguntat.

González ha insistit que “no hi ha res de veritat en tot això” i ha plantejat que en el moment en què va passar l’agressió, el 21 de juliol, ningú va mencionar per res a Peral. A més, ha defensat que la seva clienta té la vida organitzada a Mas d’Enric i “no  fa res que pugui posar en perill” aquesta situació.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines