Site icon El Triangle

Joan Carles de Borbó crea una fundació a Abu Dhabi per poder transferir l’herència a les filles, segons ‘El Confidencial’

El rei emèrit Joan Carles I, en una foto d'arxiu del 2014

El rei emèrit, Joan Carles de Borbó, ha creat una fundació a Abu Dhabi, capital dels Emirats Àrabs Units, amb les seves filles, Elena i Cristina, per donar a conèixer la seva figura i aprofitar la legislació dels Emirats Àrabs per centralitzar la seva fortuna fora de l’Estat, segons publica El Confidencial. Joan Carles es troba a aquest país des del 2020, tot i que ha retornat a Espanya ja en diverses ocasions després de pagar 4 milions a Hisenda.

L’objectiu de l’exmonarca, segons el digital, és facilitar la transferència a les filles dels fons de què disposa a l’estranger un cop mori. La fundació està presidida pel mateix Joan Carles i el patronat està conformat per les infantes, entre altres. El rei Felip VI no té cap vinculació amb aquesta fundació, segons el mitjà que ha donat la notícia.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines