Un grup de seguidors de la Curva del RCD Espanyol ha manifestat el seu descontent amb la situació actual del club. Com a resposta a les seves inquietuds, van decidir dirigir-se al consolat xinès per expressar el seu desacord amb el president de l’equip, Chen Yansheng, i el CEO, Mao Ye.
Aquests aficionats argumenten que el club està en una trajectòria irreversible i que corre el risc de perdre més de 120 anys de rica història si no es realitzen canvis substancials en la seva gestió. El RCD Espanyol de Barcelona sembla dirigir-se cap a una situació crítica, segons la perspectiva d’aquests seguidors.
La protesta es va dur a terme al districte de Sarrià-Sant Gervasi, al número 34 de l’Avinguda del Tibidabo, on es troba el consolat. Va ser una manifestació pacífica i els participants van exhibir una pancarta on es llegia “Chen, vés a casa. Torna’ns el RCDE”.