Site icon El Triangle

La Plataforma Stop JJOO veu com una “victòria de la lluita popular” que el Govern català descarti els Jocs d’Hivern

Manifestació de la plataforma Stop JJOO (Marina López, ACN)

Manifestació de la plataforma Stop JJOO (Marina López, ACN).

La portaveu de la Plataforma Stop JJOO, Helena Guillén, celebra que el Govern català hagi admès que la sequera actual fa “difícil” que uns Jocs d’Hivern puguin fer-se a Catalunya. Segons un vídeo difós a les xarxes socials, Guillén veu aquestes declaracions com una “victòria de la lluita popular” i ha avisat que seguiran reclamant les inversions en serveis públics i infraestructures a les què el Govern s’ha compromès.

La portaveu de la Plataforma Stop JJOO es solidaritza amb les altres lluites del territori en contra un “model d’especulació i macroprojectes” i cita el Hard Rock, la Copa Amèrica, l’ampliació de l’aeroport del Prat i la Ronda Nord.

Fonts de Presidència consultades per l’Agència Catalana de Notícies (ACN) han recordat que fa un any i mig que no es mou res sobre la qüestió dels Jocs d’Hivern ni des del COE ni des del Govern de Pere Aragonès. De fet, en una compareixença al Parlament el 30 de novembre, la consellera la de la Presidència, Laura Vilagrà, ja va dir que els Jocs d’Hivern no estan a l’agenda política.

Han admès que les properes edicions de la cita esportiva ja estan assignades. Tot apunta que el 2030 la cita podria fer-se als Alps francesos i el 2034 a Salt Lake City, als Estats Units.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines