Site icon El Triangle

El PP vol que el president del govern comparegui al Senat cada cop que la cambra el convoqui

El president del govern central en funcions, Pedro Sánchez, aquest dimarts al Congrés dels Diputats (ACN)

El PP ha presentat aquest dilluns una sèrie d’esmenes a la reforma que prepara al reglament del Senat amb l’objectiu de fer que el president del govern hagi de comparèixer a la cambra alta cada vegada que se’l convoqui.

Segons el text, es vol que el cap de l’executiu hagi d’intervenir per informar sobre un assumpte determinat si ho reclamen dos grups parlamentaris o una cinquena part dels senadors. Tal com apunta la proposta del PP, s’obriria també un debat amb torns de rèplica.

Fonts populars concreten que aquesta proposta aplicaria a qualsevol tema “d’interès general”. Previsiblement, la proposta de reforma, que arriba pocs dies abans de la investidura del socialista Pedro Sánchez i en ple debat sobre l’amnistia, s’aprovarà aquest dimarts.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines