El PSC veu “una nova crisi de govern” en els canvis de consellers d’Aragonès

Romero demana a la nova titular de Territori, Ester Capella, que compleixi els acords sobre infraestructures

    La portaveu del PSC al Parlament, Alícia Romero, durant una roda de premsa a la seu del partit (ACN)

    La portaveu del PSC al Parlament, Alícia Romero, ha assegurat que els canvis al govern de la Generalitat són “un pedaç per allargar l’agonia d’un executiu sense projecte de país”. En una roda de premsa després de la reunió de l’executiva del partit, Romero ha reaccionat així a l’entrada d’Anna Simó, Ester Capella i David Mascort com a nous consellers en substitució de Josep González Cambray, Juli Fernàndez i Teresa Jordà.

    Per a la socialista, els canvis confirmen “una nova crisi de govern” i assegura que els relleus “no reforcen res”, sinó que “constaten el fracàs del govern i les seves polítiques”. A més, ha avisat els consellers entrants que “no esperin tenir 100 dies” de marge: “No tindran ni 100 segons”, ha advertit.

    Romero també ha dit que caldrà veure si les modificacions són només “un tema de noms”. “Si no canvien els equips, ni les maneres, ni el camí, haurà servit de poc canviar una cara”, ha remarcat, tot insistit que el que és important són les polítiques. En aquest sentit, la portaveu socialista ha advertit que estaran “amatents” però “sense esperar ni un segon”.

    D’altra banda, Romero ha demanat a Capella, la nova titular de Territori, que compleixi els acords amb el PSC en matèria d’infraestructures. En el cas específic de la B-40, ha confiat que es pugui arribar i tancar un acord aviat, però ha dit que si hi hagués “algun impediment” amb la convocatòria de les eleccions espanyoles es podria “signar algun compromís” perquè es pugui tirar endavant. En qualsevol cas, ha assegurat que el que el PSC vol és que l’acord es faci “amb el govern espanyol liderat per Pedro Sánchez”.

    (Visited 40 times, 1 visits today)

    avui destaquem

    Feu un comentari