Site icon El Triangle

El Gimnàs Social Sant Pau interpel·la Colau per evitar el tancament

El Gimnàs Social Sant Pau

El Gimnàs Social Sant Pau

El Gimnàs Social Sant Pau ha reclamat a l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que s’impliqui personalment en la negociació entre l’Ajuntament de la capital catalana i els propietaris de l’immoble on es troba el gimnàs, per evitar que aquest projecte social i esportiu del barri barceloní del Raval sigui desnonat. El procediment d’expulsió, que s’havia suspès el passat mes de gener, està previst que es torni a intentar enllestir aquest divendres, 30 d’abril.

En una tirallonga de missatges publicada a Twitter, el Gimnàs Social lamenta que “fa 10 dies” que l’Ajuntament de Barcelona i Viñas i Encesa -dues de les famílies propietàries- “no es reuneixen”, i interpel·la Colau perquè entri en les negociacions, adduint que “és un tema de ciutat” i és “la seva responsabilitat”.

“Cinc anys que passem d’un interlocutor a un altre. Fa cinc anys que reclamem que Ada Colau s’impliqui personalment en les negociacions. Ja no es pot amagar més”, es queixen de l’actitud de l’alcaldessa. Partits de l’oposició com ERC i Junts han responsabilitzat el govern municipal de la situació i li reclamen que eviti el desnonament.

Fonts municipals citades per l’ACN expliquen que l’Ajuntament va plantejar una oferta de compra de l’equipament de 9,5 milions d’euros, i que no han rebut una resposta dels propietaris, i que negociaran “fins a l’últim minut”.

El Gimnàs Social Sant Pau ha mostrat el seu rebuig a la manera com el consistori ha negociat, ja que considera que “han deixat perdre tots els elements de pressió en una negociació” i que oferir 9,5 milions “a primera vista és apostar per una solució, però si ho acompanyes amb si no l’accepten, desnonament i que no pensen utilitzar l’expropiació, és una rentada de cara”.

Paral·lelament, el gimnàs ha fet una crida als veïns perquè s’hi acostin divendres per tornar a impedir el desnonament.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines