Polèmica a RTVE per un rètol sobre la princesa Elionor que deia que marxa d’Espanya “com el seu avi”

La direcció de la televisió ha destituït els responsables de la informació al·legant que és "una greu irresponsabilitat"

Radiotelevisió espanyola ha destituït de manera fulminant els responsables del rètol sobre la princesa Elionor que deia “Se’n va d’Espanya, com el seu avi”. Aquesta informació s’ha emès aquest dimecres al matí al programa La hora de la 1 i feia referència a l’anunci de la casa reial sobre la marxa d’Elionor a estudiar a Gal·les.

En un comunicat urgent, l’administradora provisional única de RTVE, Rosa María Mateo, ha lamentat “profundament el greu error” i ha anunciat “mesures immediates per rellevar els professionals del seu càrrec”, com així ha fet.

“És una greu irresponsabilitat que no pot entelar el compromís irrompible de RTVE amb la defensa dels valors constitucionals i de les institucions de l’Estat, i sobre totes, la Corona”, indiquen en el comunicat.

L’aparició del rètol ha provocat crítiques immediates de diversos dirigents polítics del PP, Ciutadans i Vox, que demanaven responsabilitats a la direcció de la televisió pública. En canvi, des de Podem ho qualifiquen d'”abús de poder” i demanaran la “restitució immediata dels treballadors represaliats”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp

NOTÍCIES RELACIONADES

avui destaquem

Deixa un comentari

Notícies més llegides