Dos nous casos eleven a 14 els infectats per coronavirus a Catalunya

Una dona de quaranta anys i un home de trenta-set presenten símptomes lleus de la malaltia
Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
Hospital Clínic de Barcelona

Les autoritats sanitàries han confirmat dos nous casos de coronavirus a Catalunya, amb el que ja es comptarien 14 diagnosticats amb la malaltia. A tot Espanya les xifres donen 86 casos positius de coronavirus dels quals 84 són considerats actius. Entre els afectats a Catalunya hi ha dos metges.

A Catalunya i València s'ha decidit atendre els casos lleus de la malaltia en atenció domiciliaria. El protocol contempla que els ciutadans que tenen símptomes de coronavirus han de trucar a les autoritats sanitàries, al 061, i un equip mèdic es desplaça als domicilis a comprovar si estan o no infectats. Si el pacient dona positiu i el cas és greu es farà el control del desenvolupament de la malaltia des del mateix domicili.

Per comunitats autònomes, el coronavirus està present a València amb 15 casos, els mateixos que s'han diagnosticat a Madrid. Catalunya ocupa ara el tercer lloc en la llista d'infectats per la malaltia, amb 14 malalts. Andalusia en té 12, 9 el País Basc, 7 a Canàries, 4 a Castella i Lleó, 4 més a Extremadura, 3 a Castella-La Manxa, 2 a Astúries, 2 a Balears, 1 a Cantàbria i 1 a Navarra.

(Visited 45 times, 2 visits today)

Notícies Relacionades

Et pot interessar

Feu un comentari