Aragonès no veu necessari que Torra estigui en la mesa de negociació amb l’Estat

El vicepresident republicà diu, però, que el president català tindrà el paper que vulgui
Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
Aragonès a Ràdio 4

El vicepresident de la Generalitat i dirigent d'ERC, Pere Aragonès, ha afirmat que "no és descartable però tampoc és necessari" que el president català Quim Torra participi en una mesa de negociació entre l'Estat i la Generalitat. La constitució d'aquesta mesa és condició indispensable perquè els republicans donin suport a la investidura del socialista Pedro Sánchez.

En una entrevista a Ràdio 4, Pere Aragonès ha afegit que "hem de tenir flexibilitat" a l'hora de decidir la composició de la possible mesa i que "si una part decideix enviar un determinat rang, l'altra part haurà d'enviar el mateix rang. És lògic en qualsevol negociació".

Aragonès, però, s'ha afanyat a afegir que Torra "tindrà el paper que ell vulgui tenir" en una possible negociació entre l'Estat i la Generalitat, i que el govern català acabarà decidint la composició d'aquesta mesa de negociació "entre institucions i amb unes regles". Tot això a condició que aquesta mesa s'acabi constituint.

(Visited 44 times, 1 visits today)

Notícies Relacionades

Et pot interessar

Feu un comentari