Site icon El Triangle

Ballesteros perd la majoria absoluta a Tarragona

Títol de la imatge

Títol de la imatge

L’alcalde socialista de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha perdut la majoria absoluta del ple municipal després que el conseller (regidor) de cultura, Josep Maria Prats, hagi abandonat l’equip de govern.

El regidor d’Unió Democràtica, que es va presentar sota les sigles d’Units per Avançar, ha justificat la seva dimissió com regidor de l’equip de govern per l’actuació de l’executiu municipal davant l’actuació i les càrregues de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil el passat diumenge 1 d’octubre.

Josep Maria Prats ha fet públic un comunicat en què diu que “quan la força substitueix la paraula, no té sentit mantenir un pacte amb qui és incapaç de condemnar la violència“.

Prats, formava part de l’equip de govern de l’Ajuntament de Tarragona amb els nou regidors del PSC i els quatre regidors del PP.

Exit mobile version
Aneu a la barra d'eines